Anvil

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Anvil är en förening för figur-, roll-, kort- och sällskapsspel i Visby.


    Regler och Syfte.

    Admin
    Admin
    Admin


    Antal inlägg : 7
    Join date : 09-06-26

    Regler och Syfte. Empty Regler och Syfte.

    Inlägg  Admin sön jun 28, 2009 3:28 am

    Mitt syfte med det här forumet är främst att medlemmar i klubben "Anvil" på gotland ska ha en mötesplats att diskutera regler och händelser, och kunna boka möten för våra underbara, nördiga hobbys. Självklart får närstående och nyfikna skriva och läsa också!

    Regler, förutom de vanliga (ingen form av brottslighet får förekomma OSV) är som följer:

    1) Var artiga och vänliga. Ingen idé att bli ovänner, eller hur?
    2) Skriv så tydligt du kan, det vill säga använd punkter och kommatecken. Alltså inget "fjortischat" eller "1337". "Svengelska" utryck är tillåtet, likaså texter i talspråk.
    3) Håll er till ämnet, kapa inte trådar, och lägg inte in onödiga länkar.
    4) Överanvänd inte smileys eller kopierad text.
    5) Rasistiska och sexistiska kommentarer är förbjudet.
    6) Var nogrann med att skämt är tydliga, och be om ursäkt om någon blir ledsen.
    7) Ert forumnamn får inte vara förolämpande eller ha fula ord i sig. Detsamma gäller inläggen.
    8) Jag är kung här, och har rätt att ta bort eller ändra inlägg jag tycker bryter mot syftet eller finner stötande. Jag kommer nog också lägga till regler efterhand, om jag märker att de behövs.

    För övrigt: Jag kommer dyka in här oregelbundet eftersom livet kommer i vägen.

    Hälsningar Dan Thomsen, även känd som Dan the Wierd.

      Liknande ämnen

      -

      Aktuell tid och datum: lör apr 27, 2024 6:32 am