Anvil

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Anvil är en förening för figur-, roll-, kort- och sällskapsspel i Visby.


4 posters

    Yugioh kort byte

    Petrus The Evil Clown
    Petrus The Evil Clown


    Antal inlägg : 47
    Join date : 09-07-01
    Age : 32
    Ort : Visby, Bingeby

    Yugioh kort byte Empty Yugioh kort byte

    Inlägg  Petrus The Evil Clown ons sep 02, 2009 7:32 pm

    Tja, Undrar om det är någon som är intresserad av att byta ett par kort med mig.

    Är ute efter Red Eyes Black Dragon, Red Eyes Darkness Dragon och möjligtvis Blue Eyes White Dragon.

    Om det är någon som har dem eller andra bra drak kort så är jag väldigt intresserad av en liten byteshandel, Kort som jag är redo att byta bort är Theinen The Great Sphinx, Andro Sphinx, Sphinx Teleia (som är alla Ultra-Rare) och Alpha the Magnet Warrior, Beta The Magnet Warrior och Gamma the Magnet Warrior (Secret Rares) bland andra kort

    Snälla, om det finns någon så ber jag verkligen efter Darkness Dragon
    Mr Ogre
    Mr Ogre


    Antal inlägg : 79
    Join date : 09-07-05
    Age : 36
    Ort : Gamleby(norra kalmar län)

    Yugioh kort byte Empty Sv: Yugioh kort byte

    Inlägg  Mr Ogre tor sep 10, 2009 11:24 pm

    Jag har nog i alla fall haft Darkness Dragon men, äh skit samma ni kan väl få höra vad som hände min super lek som för övrigt var obesegrad Cool Brorsan lyckades hålla sig kvar en gång tills hans kort lek tog slut o de var de närmaste någon någonsin kommit mot den leken. Jag var väldigt nöjd och stolt över den kortleken men jag hade den bara i typ 2-3 veckor sen så ville ju ingen spela mot den längre så då la ja den nån stans o bara gud vet vart Evil or Very Mad

    Där försvan ju många av mina bästa kort. Den var byggd så här typ, endast försvars traps mot allt även flipp efekts, dom mest (dåtida) elementära spell korten med dom (då) bästa enquip korten, inte ett enda lv 1-4 monster på mindre än 1850 atk förutom mina flipp efekt moster så klart + en hel del på minst 2000 def och mina lv 5-6 monster hade aldrig mindre än 2500 atk eller 2200 def och mina lv 7< hade aldrig mindre än 2900 atk elle lika mycket def. De va typ 100 kort i den leken.

    Men ett vinnande koncept för mina kortlekar har alltid varit att ha några av dom bästa/nödvändigaste flipp korten, inte ha mindre än 1800 def eller atk, har alltid funkat för mig.

    jaja men som sagt jag kan hitta på o ha en Darkness Dragon hemma någonstans, får kolla nästa gång ja kommer hem. Jag vet att jag har 2 Red Eyes Black Dragon hemma som jag nog kan tänka byta den ena i alla fall för den andra är speciell och jag har en mycket speciell Blue Eyes White Dragon som jag aldrig kommer att byta. Synd bara att du får vänta på att ja kommer hem nästa gång.
    Petrus The Evil Clown
    Petrus The Evil Clown


    Antal inlägg : 47
    Join date : 09-07-01
    Age : 32
    Ort : Visby, Bingeby

    Yugioh kort byte Empty Sv: Yugioh kort byte

    Inlägg  Petrus The Evil Clown fre sep 11, 2009 9:59 pm

    Mm. Hade ju en lek för ett par år sedan, Dragons Roar settet med många uppgraderingar, inklusive två darkness dragon och typ 3 red eyes och 2 blue eyes... Fan vad jag saknar den leken just nu.. Skulle slippa allt trubell..

    Aja, tack iaf om du letar och ett extra tack om du byter med mig ^^
    Mr Ogre
    Mr Ogre


    Antal inlägg : 79
    Join date : 09-07-05
    Age : 36
    Ort : Gamleby(norra kalmar län)

    Yugioh kort byte Empty Sv: Yugioh kort byte

    Inlägg  Mr Ogre mån sep 28, 2009 8:31 pm

    aja nu e ju korten som sagt hemma så ja kan ju inte kolla nu liksom men ja ska försöka komma ihåg o kolla dom sen vecka 44
    the hive mind
    the hive mind


    Antal inlägg : 40
    Join date : 09-09-08
    Age : 26
    Ort : visby

    Yugioh kort byte Empty Sv: Yugioh kort byte

    Inlägg  the hive mind tis sep 29, 2009 4:24 pm

    eh jag har en lite blandad lek men jag har ingen aning o hur man spelöar så jAG UNDRAR OM NÅGON SKULLE KUNNA HJÄLPA MIG OCH LÄRA MIG... ?: :
    Petrus The Evil Clown
    Petrus The Evil Clown


    Antal inlägg : 47
    Join date : 09-07-01
    Age : 32
    Ort : Visby, Bingeby

    Yugioh kort byte Empty Sv: Yugioh kort byte

    Inlägg  Petrus The Evil Clown tis sep 29, 2009 9:28 pm

    Ta med leken till nästa anvil lördag så kan vi lära dig ^^
    the hive mind
    the hive mind


    Antal inlägg : 40
    Join date : 09-09-08
    Age : 26
    Ort : visby

    Yugioh kort byte Empty Sv: Yugioh kort byte

    Inlägg  the hive mind tor okt 01, 2009 9:31 am

    tack den är rätt stor...
    Mr Ogre
    Mr Ogre


    Antal inlägg : 79
    Join date : 09-07-05
    Age : 36
    Ort : Gamleby(norra kalmar län)

    Yugioh kort byte Empty Sv: Yugioh kort byte

    Inlägg  Mr Ogre tor okt 01, 2009 5:46 pm

    asså lekar på över typ 60-70 kort kräver både rätt så bra kort eller någon form av tema o dessutom så kräver en växande Yugioh lek sucsesivt mer erfarenhet, asså ju mer kort efter typ 60 ju bättre behöver du vara enligt mig o de gäller ju alla liksom. mitt tips till alla nybörjare.
    Znikch
    Znikch


    Antal inlägg : 49
    Join date : 09-06-30
    Age : 31
    Ort : Lokrume

    Yugioh kort byte Empty Sv: Yugioh kort byte

    Inlägg  Znikch tor okt 01, 2009 10:56 pm

    du har rätt Martin, större lekar kräver skillade spelare, men man får max ha 60 kort i en lek. study
    Mr Ogre
    Mr Ogre


    Antal inlägg : 79
    Join date : 09-07-05
    Age : 36
    Ort : Gamleby(norra kalmar län)

    Yugioh kort byte Empty Sv: Yugioh kort byte

    Inlägg  Mr Ogre lör okt 10, 2009 5:11 pm

    öööööö döh i turneringar ja, de e ju samma sak me warhammer o proxys. i en vanlig vänskaps matsh så får man göra lite hur man vill så länge man håller sig till alla viktiga regler som gör spelet till vad de är.

    Sponsored content


    Yugioh kort byte Empty Sv: Yugioh kort byte

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: tor mar 28, 2024 2:47 pm