jag har varit hemma hos min en lärare och jag upptäckte att han hade den gammla orginal brädspelet BLOOD BOWL och en expantion som jag eventuellt ska få låna sen på höstlovet. va tycker ni om de va inte illa va hehe
4 posters
I got a suprise for ya all
Mr Ogre- Antal inlägg : 79
- Inlägg 1
I got a suprise for ya all
emilfrojd- Admin
- Antal inlägg : 106
- Inlägg 2
Sv: I got a suprise for ya all
Det är GW:s genom tidernas bästa spel men själv anser jag att man ska spela med senaste upplagan som är LRB(Living Rule Book) 5.x. Finns gratis på nätet www.bloodbowl.com tror jag det är. Men man kan ju alltid använda planen osv. Jag har flera lag till BB.
Dan the Wierd- Antal inlägg : 190
- Inlägg 3
Skulle kanske vilja testa blood bowl... det är väldigt många som säger att det är GW's bästa spel, fler än emil alltså. Är gärna med en omgång ifall jag hinner studera reglerna. Undead blir det väl i så fall, jag har ju gubbar till det.
emilfrojd- Admin
- Antal inlägg : 106
- Inlägg 4
Jag äger självklart också en plan och så. Så vi kan spela nån da då folk vill.
WilhelmA- Antal inlägg : 81
- Inlägg 5
Skulle vara helkul om någon tog med ett. Jag har velat testa i åratal men aldrig haft råd/ork att köpa ett Blood Bowl och lära mig reglerna själv. Testar hemskt gärna alltså.
Mr Ogre- Antal inlägg : 79
- Inlägg 6
ja nån stans har ja hört att de skulle finas ett BB pc spel men själv vet ja knapt nåt om de förutom att de skulle i så fall va rätt så nytt.
de enda som e tråkigt me detta BB spelet e ju att de bara fins human o ork modeler. i den som ja kan få låna alltså
de enda som e tråkigt me detta BB spelet e ju att de bara fins human o ork modeler. i den som ja kan få låna alltså