Jag tänkte att det vore på sin plats med en ris och ros tråd.
skriv upp vad ni tyckte om turneringen både vad som var bra och dåligt.
Jag själv kan börja.
Ros:
+Väldigt kul att vi blev tillräckligt många för att den skulle bli av.
+Väldigt trevlig stämning och alla höll högt mod trots modgångar.
+Stor variation av borden som fanns att spela på.
Ris:
-Lite synd att vi inte blev några flera lag. Hade varit kul med 8 eller ännu hellre 12 lag så att vi blev fullt.
-Att inte målningsbedömningen var tydligare. Ska fixas till nästa gång. Även att jag inte tog med mig någon annan att bedömma mitt eget lags arméer för målning. vilket också ska göras till nästa gång.
-Att vissa spelare drog ut lite för långt på tiden i matcherna. Detta går bara att lösa genom erfarenhet och det komemr emd tiden. Men det är något som alla måsta lära sig att tänka på hur snabbt man spelar.
Det är de saker jag kommer på nu. Jag kommer säkert på mer senare. Ni andra får gärna fylla på mer så att vi kan förbättra nästa turnering.
/MVH Emil
skriv upp vad ni tyckte om turneringen både vad som var bra och dåligt.
Jag själv kan börja.
Ros:
+Väldigt kul att vi blev tillräckligt många för att den skulle bli av.
+Väldigt trevlig stämning och alla höll högt mod trots modgångar.
+Stor variation av borden som fanns att spela på.
Ris:
-Lite synd att vi inte blev några flera lag. Hade varit kul med 8 eller ännu hellre 12 lag så att vi blev fullt.
-Att inte målningsbedömningen var tydligare. Ska fixas till nästa gång. Även att jag inte tog med mig någon annan att bedömma mitt eget lags arméer för målning. vilket också ska göras till nästa gång.
-Att vissa spelare drog ut lite för långt på tiden i matcherna. Detta går bara att lösa genom erfarenhet och det komemr emd tiden. Men det är något som alla måsta lära sig att tänka på hur snabbt man spelar.
Det är de saker jag kommer på nu. Jag kommer säkert på mer senare. Ni andra får gärna fylla på mer så att vi kan förbättra nästa turnering.
/MVH Emil