+6
Svampbob
Mr Ogre
emilfrojd
ZoNe
Dan the Wierd
Grunir
10 posters
Intresseanmälan till Warhammer Fantasy turnering
Grunir- Antal inlägg : 8
hej börjar undersöka hur många som kan tänka sig vilja va med i den komande turneringen. Om ni e intreserade av att vara med höra av er här eller till någon i Anvils styrlse...
Dan the Wierd- Antal inlägg : 190
Laget "Stone Cold" anmäler sig!
ZoNe- Antal inlägg : 24
Laget "meat waggon" anmäler sig (ZoNe och svampbob)
emilfrojd- Admin
- Antal inlägg : 106
Lag "Det är hans fel!" anmäler sig och tar med extra bord om nödvändigt.
Mr Ogre- Antal inlägg : 79
ja o bror min kommer också även om ja så får skolka, vi har inge namn än och ja har också ett bord ja kanske kan ta me men den e typ lika liten som de där vita bordet
Nja, det är bara Emil som behöver ta med extra bord, Med hans så löser det sig, eftersom vi är fyra per bord så räcker det.
Svampbob- Antal inlägg : 64
Vi är 4 anmälda lag. hur många behövs?
emilfrojd- Admin
Jag vet inte. Men nu verkar det som om våran turnering krockar med en turnering i Västerås och det är i sig inget som gör att vi ska ändra på våran turnering men chansen är att vi tappar halva mitt lag och där med hela mitt lag(antagligen) vilket generellt gör att vi är nere på 3 lag totalt vilket känns väldigt tråkigt.
Ska vi försöka planera om hela turneringen och sätta ett nytt datum nu och sätta ett sista anmälningsdatum så vi ser att vi får ihop spelare?
Eller är intresset så lite att vi inte ens kan få ihop nog med spelare till det? Jag hoppas verkligen turneringen blir av.
*Edit* Sen känns det som om vi minst måste ha 6 lag för att turneringen ska funka för då får alla möta alla i totalt 5 matcher.
/MVH Emil
Ska vi försöka planera om hela turneringen och sätta ett nytt datum nu och sätta ett sista anmälningsdatum så vi ser att vi får ihop spelare?
Eller är intresset så lite att vi inte ens kan få ihop nog med spelare till det? Jag hoppas verkligen turneringen blir av.
*Edit* Sen känns det som om vi minst måste ha 6 lag för att turneringen ska funka för då får alla möta alla i totalt 5 matcher.
/MVH Emil
The Avatar- Antal inlägg : 62
Jag undrar om någon vill gå med i mitt lag. Jag kommer att spela ogres i turneringen. Annars kan inte jag va med eftersom man behöver två arméer i ett lag .
Avatar, du och Emil kanske kan teama ihop då?
Nej, nu tar jag och skriver ihop ett mejl och skickar till alla medlemmar.
Hoppas fler än vi här på forumet läser sina mejl
Nej, nu tar jag och skriver ihop ett mejl och skickar till alla medlemmar.
Hoppas fler än vi här på forumet läser sina mejl
Andreas- Antal inlägg : 133
Jag skulle gärna vara med behöver bara fixa ihop mina dryader...
och med tanke på att jag har pening problem just nu så...
och med tanke på att jag har pening problem just nu så...
måste man ha 2 spelare i varje lag då? det gör ju att man behöver många fler spelare.
Ps. jag är på resande fot och kommer inte kunna diskutera på forumet på ett par dagar. ds.
Ps. jag är på resande fot och kommer inte kunna diskutera på forumet på ett par dagar. ds.
emilfrojd- Admin
Att vara två spelare per lag är hela poängen med Tag-team. Vi ville ju göra en turnering för att fler skulle kunna vara med. om vi skulle köra som vanligt så skulle vi bara kunna ha max 10 spelare istället för nu 20 spelare.
Precis, PGA bordbristen så tänkte vi ju att tagteam skulle lösa problemet med att för många vll vara med... det har vart en sån anstormning till de tidigare turneringarna.
(Jag ska åka iväg över helgen förrästen...)
(Jag ska åka iväg över helgen förrästen...)
Hoppas att turneringen blir av, för den skulle vara skitkul^^ men om vi får för lite spelare kanske man kan ändra så att det inte blir tag team? (fast personligen tycker jag att en tag team turnering skuller vara roligare).
Mr Ogre- Antal inlägg : 79
ja jo presic en tag team turnering e ju va ja ser fram emot så om de nu skulle visa sig bli för få för tag team o spela en vanlig istället så stannar jag nog där jag e. Avatar o Emil i combo skulle vara perfect då Emil e en mycket erfaren spelare o lille Avatar ska tydligen inte ha spelat fantasy förut
Nu har jag armén och är redo för turneringen.Jag saknar dock en sak och det är ett lag.Så om halva Emils lag försvinner så kan jag vara ersättare.Men bara om det går bra för Emil förstås .
Victor- Antal inlägg : 5
Jag skulle vilja vara med också. Jag har en Empire arme och goda artilleri kunskaper, men saknar lag, Säg till om någon av er finns ledig. Dessutom kan jag anpassa den oavsett vem jag teamar upp med.
Tja Victor! kul att du e med i forumet!/Hampus
emilfrojd- Admin
Jag vet om jag är ledig eller om jag behöver en annan medspelare nsäta söndag.
Okej det låter bra.Om du har någon att spela med kan jag ju teama med Viktor.
visst det går bra för mig. Vilka lag blir det då? empire och?
Bra! nu kanske vi får ihop folk till en tag-team turnering!
Det blir Ogres och Empire allians om vi teamar.
det låter som en intressant kombination, ska vi gå ihop? sedan måste vi ha ett namn. någon ide?